Tarafsız son kullanıcı yardım hattı.
Hızlı ve güvenilir müşteri hizmetleri ile başarınız çok önemlidir. Sizin adınıza hareket ederken şarj istasyonlarında en iyi destek sağlanır.
Müşteriler için 7/24 kullanılabilir.
Uzaktan müdahele ile destek verilmesi veya uzaktan çözülemeyen sorunlar servis teknisyenine iletilir.
Müşterilerden gelen arama ve mesajlar hakkında düzenli raporlamalar.
Yazılım güncellemeleriyle güncel kalarak ve uzaktan erişim yoluyla şarj altyapınızla bağlantı.
Müşterilerinize halka açık şarj istasyonlarının nerede olduğu boş mu yoksa dolu mu olduğu bilgisinin iletilmesi.
Müşterilerinize uygulama ve yardım hattı aracılığı sayesinde Plug/Charge halka açık şarj noktalarının etkinleştirmeleri sağlanır.
Rezervasyon veya RFID kullanarak çalışan kimlik kartı veya müşteri kartı sayesinde etkinleştirme de mümkündür.